Den blå bølge i blodet

Randers Håndboldklub er en talent- og eliteklub med stolte traditioner for udvikling af lokale håndboldtalenter.

Klubben blev i 2023 gendannet som en fælles eliteoverbygning på de seks moderklubber Vorup FB, Hornbæk SF, Randers Freja, Randers KFUM, Kristrup Boldklub og Dronningborg Boldklub. Netop den solide forankring i det lokale håndboldmiljø er fundamentet for Randers HK’s vision om en bæredygtig udvikling på tværs af bredde, talent og elite i Randers. De seks moderklubber er derfor også symboliseret i Randers HK’s logo i form af de seks bølger, som igen er med reference til Randers By og Gudenåens blå bølge.

Randers HK ønsker med udvikling af stærke partnerskaber, et godt klubmiljø og en bæredygtig værdikæde på tværs af moderklubber, at skabe ringe i vandet, der holder boldene i spil og humøret højt.

Vi glæder os til at dele bølgesuset på og udenfor banen.