Randers HK en del af dansk tophåndbold

Gennem årene har Randers HK været i toppen af dansk håndbold og med en stolt tradition for talentudvikling af unge håndboldspillere.

Randers HK grundlagt

Randers Håndboldklub blev grundlagt som eliteoverbygning på otte moderklubber, og havde oprindeligt både et dame- og herrehold. I 1999 blev herreholdet trukket ud, og siden da har Randers HK fokuseret på damehåndbolden.

Sølvvinder EHF Challenge Cup

Omdannet til Aktieselskab

Ny bestyrelse blev sat efter økonomisk usikkerhed og Randers HK blev omdannet til et Aktieselskab.

Sølvvinder DM

Vinder af EHF Cup European League

Sølvvinder DM

Danmarksmestre

Pokalmestre

Konkurs

Randers HK blev begæret konkurs og med tvangsnedrykning til 2. division.

Randers HK genetableret

Randers Håndboldklub genetableret i nyt selskab som eliteoverbygning på seks moderklubber. Ny ledelse tegner stærk vision om at sikre en bæredygtig værdikæde, som binder bredde-, talent- og elitehåndbolden i Randers sammen.

Oprykning til 1.division

Randers HK rykker direkte op til 1. division allerede med fem runder tilbage af sæsonen.