Vi binder håndbolden i Randers sammen

Udvikling af en bæredygtig værdikæde er fundamentet i Randers HK’s strategiske intention, og det element som binder håndbolden i Randers sammen.

I værdikæden er Randers HK en central nøglespiller i forhold til at binde børne- og ungdomshåndbolden sammen med talentudvikling ude i klubberne. Alle interessenter bidrager gensidigt i værdikæden mod det fælles mål at styrke håndbolden i Randers og omegn. Det kan være i form af fælles træninger, trænerkurser og sparring, facilitering af håndboldskoler og børnehåndbold, sociale arrangementer m.m.

Det handler om at tage et fælles ansvar

Randers HK ønsker at indgå partnerskaber med interessenter, som kan se sig selv som del af værdikæden i gensidig værdiskabelse til gavn for håndbolden i Randers. Det handler om at tage et fælles ansvar for at sikre fødekæden af håndboldspillere og talenter i Randers

Bliv Partner

Kom med på holdet og få en nøgle til klubben. Sammen finder vi den løsning som passer til netop din virksomhed. Udfyld kontaktformularen og vores partnerchef vil kontakte dig for en uforpligtende snak om de mange muligheder.

Lonnie Boe Pedersen

Partnerchef