Partnerskaber der skaber fælles værdi

I Randers HK er partnerskaber mere end et sponsorlogo. Vi ønsker at indgå i stærke partnerskaber med fokus på fælles værdiskabelse. Når vi giver en partner ‘nøgle til klubben’, så handler det om at vi begge ønsker en langvarig relation, som skaber konkret værdi for begge parter. Vi er sammen om holdet, og sammen om byen.

Bliv partner i Randers HK

Kontakt os på kontakt@randershk.dk for at høre mere om vores partnerprogram, og hvordan du bliver partner i Randers HK.

Jeg har altid syntes, at det er vigtigt at støtte kvindehåndbolden i byen. Både talentudviklingen af de unge talenter, men også udviklingen af et godt seniorhold, så vi har nogle gode rollemodeller for vores unge i byen. Det betyder meget for byen, at der er gode tilbud til børn og unge mennesker, så jeg synes, det er fantastisk at en ny organisation rejser sig og genskaber Randers HK. Det skal vi støtte.

Peter Lund, Indehaver af Pack Plast.

Vi ønsker at give tilbage til byen og støtte op om det lokale forenings-, kultur- og sportsliv, som vi alle er en del af. Vi ser derfor også et stærkt match med Randers HK’s ønske om at bidrage konkret på tværs af klub, skole, by, kultur og erhvervsliv i en bæredygtig værdikæde til gavn for håndbolden som sport og for Randers som attraktiv håndboldby.

Henrik Larsen, Afdelingsdirektør Sparekassen Danmark.

Vi er glade for at kunne støtte et initiativ, der bidrager positivt til sammenhængskraften i lokalsamfundet. Randers HK har allerede i dag stor betydning for mange unge mennesker, og jeg er overbevist om, at ambitionen om at styrke klubmiljøet vil komme endnu flere unge til gavn. Det er så vigtigt, at de unge kan være en del af et fællesskab, og så endda i en ramme hvor de kan udvikle og udfolde sig fysisk

Tine Martlev Pallesen, Kommunikations-og Marketingchef hos Verdo.