Bliv partner i Randers HK

Du får en nøgle til klubben

I Randers HK er vi sammen om holdet – sammen om drømmene.

Vi mener det, når vi siger, at du får en nøgle til klubben. Som partner i Randers HK bliver du en del af holdet og klubbens udvikling både på og udenfor banen.

Vores vision er at binde byen og håndbolden sammen gennem udvikling af fremtidens håndboldtalenter i Randers med afsæt i det hele, sunde menneske. Det vil sige, at den sportslige udvikling til eliteniveau ikke sker på bekostning af udvikling af den enkelte spillers sociale og faglige kompetencer.

Vores særlige engagement ligger i at udvikle talenter fra regionen, som på sigt kan begå sig på senior liganiveau, enten lokalt eller nationalt. Det gør vi i høj grad ved at spille bold med vores partnere og udvikle på partnernes egne idéer for gensidig værdiskabelse.

Det kan være på den sociale indsats, hvor vi ønsker at binde breddehåndbolden sammen med talent- og elite i en bæredygtig værdikæde, hvor flere børn og unge trives og spiller håndbold. Et andet område kan være kompetenceudvikling og understøttelse af den lokale talentudvikling, hvor vores unge spillere er under uddannelse til fremtidens medarbejdere.

Det kan også være fælles udvikling af Randers HK initiativer for fællesskab, trivsel og sundhed såsom netværket ‘Randers HK Aktiv’ eller vores klubmiljø med sociale arrangementer for spillere og trænere. Mulighederne er mange, og i Randers HK er det tilladt at drømme.

Vi er glade for at kunne støtte et initiativ, der bidrager positivt til sammenhængskraften i lokalsamfundet. Randers HK har allerede i dag stor betydning for mange unge mennesker, og jeg er overbevist om, at ambitionen om at styrke klubmiljøet vil komme endnu flere unge til gavn. Det er så vigtigt, at de unge kan være en del af et fællesskab, og så endda i en ramme hvor de kan udvikle og udfolde sig fysisk.“

Tine Martlev Pallesen

, Kommunikations-og Marketingchef

Verdo

Randers HK Netværk

Sammen styrker vi hinanden. Bliv del af vores eksklusive netværk.

Randers HK Event

Sammen om de gode oplevelser. Kom med til spændende events.

Randers HK Hospitality

Sammen til kamp. Få unikke kampoplevelser.

Randers HK Eksponering

Sammen om synligheden. Vi styrker værdien af dit brand.
Jeg har altid syntes, at det er vigtigt at støtte kvindehåndbolden i byen. Både talentudviklingen af de unge talenter, men også udviklingen af et godt seniorhold, så vi har nogle gode rollemodeller for vores unge i byen. Det betyder meget for byen, at der er gode tilbud til børn og unge mennesker, så jeg synes, det er fantastisk at en ny organisation rejser sig og genskaber Randers HK. Det skal vi støtte.“

Peter Lund

, Indehaver af

Pack Plast

Hjertepartner

10.000 kr. pr. år

1 plads

EKSPONERING
logo på website og præsentation på SoMe

Klubpartner

25.000 kr. pr. år

1 beslutningstager.
Mulighed for tilkøb af 1 plads

1 beslutningstager

KANALER
website, skærm ved hjemmekampe og netværk, præsentation på SoMe samt 1 opslag/annonce

4 kampe efter aftale

Pluspartner

50.000 kr. pr. år

2 beslutningstagere.

2 beslutningstagere

KANALER
website, skærm ved hjemmekampe og netværk, præsentation på SoMe samt 2 opslag/annoncer

logo på spillertøj udvalgte pladser – C placering

6 kampe efter aftale

Toppartner

100.000 kr. pr. år

2 beslutningstagere.

2  beslutningstagere

op til 3 pladser

KANALER
website, skærme ved hjemmekampe og netværksmøder, præsentation på SoMe samt 3 opslag/annoncer

logo på spillertøj udvalgte pladser – B placering

Hovedpartner

3 beslutningstagere.

3 beslutningstagere

op til 4 pladser

3 pladser

3 pladser

Efter aftale – A placering

Bliv Partner

Kom med på holdet og få en nøgle til klubben. Sammen finder vi den løsning som passer til netop din virksomhed. Udfyld kontaktformularen og vores partnerchef vil kontakte dig for en uforpligtende snak om de mange muligheder.

Lonnie Boe Pedersen

Partnerchef