Randers HK kommer tættere på dig og din familie – også uden for banen

Kære alle,

Et nyt samarbejde mellem Randers HK og SporbyenScandia ser dagens lys og i den forbindelse er det glædeligt at kunne offentliggøre at Randers HK laver en ny Familiemesse som afholdes hos SporbyenScandia søndag den 24/2-2019.

”Vi har længe gået med planerne om at lave en Familiemesse med plads til alle – en messe for nyetablerede samt etablerede virksomheder og en messe hvor vi skal sikre os mangfoldigheden. Vi stiller ikke krav om, at man skal købe sig ind på en færdig stand – det vil være op til en selv at afgøre dette. Vores vigtigste mission er at sikre mangfoldigheden og en oplevelse for alle, der besøger messen – både udstillere samt besøgende skal have en god oplevelse – det er det vigtigste”, siger Direktør Per Rasmussen.

Og hvorfor så SporbyenScandia?

”Da jeg fik set de muligheder og faciliteterne, var jeg ikke i tvivl om, at her skal vi holde vores familiemesse – ingen tvivl og med den sjæl og historik samt de uanede muligheder der er, jamen så lå den som sagt lige for – også da SporbyenScandia ville det – så var beslutningen hurtig og vi glæder os”, siger Per Rasmussen, og forsætter, ”Gennem flere år har jeg været med til at lave en messe i Hadsten og de gode erfaringer tager jeg med til Randers. Messen vil som sagt være for alle – uanset om man interesserer sig for sport eller ej”.

• Bo i SporbyenScandia
  • Arbejd i SporbyenScandia
  • Nyt / gammelt tidligere tiders industriarkitektur / moderne bebyggelse, oprindelige skinnespor / grønne frirum.
  • Skarpe kontraster gør SporbyenScandia til noget udover det sædvanlige.
  • Vi byder det uforventede, skæve, finurlige og anderledes velkommen – og bygger en ny bydel derpå.

For mere information kan du kontakt direktør Per Rasmussen, pr@randershk.dk eller +45 20 20 58 80